Fina saker just nu

  • Jag ska se Beach House i Stockholm i höst
  • Nästa onsdag så tar jag studenten och är fri från Tranemo en gång för alla
  • Grace Slicks röst
  • Hultsfred och allt vad det innebär
  • Jag har börjat trivas i min nya hårfärg
  • The Tallest Man on Earth har gjort världens finaste album som man kan lyssna på här
  • Mina katter
  • Klänningar i alla de färger och mönster och modeller
  • Min Norrlandssommar som ska spenderas med bad, läsning, valpmys, mormor, bussresor, cykelturer och loppisar

Kommentarer
Postat av: P.J

Mycket att instämma i. Jag vill också se Beach House + tar studenten nästa fredag, vilket med stor sannolikhet kommer betyda flytt. (beroende på universitet i första hand.)



Om du säger Grace Slick säger jag Sandy Denny!

2012-06-06 @ 15:41:24
URL: http://penningjord.blogspot.com/
Postat av: Rebecca

Tja! Jag ska också till hultsfred det kommer att bli GRYMT! Vilken camping ska du bo på??

2012-06-10 @ 12:29:49
URL: http://rbecka.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0